Haemodialysis می تواند درجه حرارت بالا باعث
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

Haemodialysis می تواند درجه حرارت بالا باعث

درجه حرارت بالا نیز می تواند به عنوان تب دیده می شود. تب یک علامت شایع در بیماران تحت دیالیز است. بیماران ممکن است از دست دادن خواب آلود و انرژی با تب احساس. در این مفهوم، بسیاری از بیماران مشتاق به می دانم که چگونه برای از بین بردن تب با همودیالیز هستند.

دیالیز است که معمولا استفاده می شود برای کاهش علائم رایج است. در همان زمان، همچنین باعث بسیاری از بیماران دیالیز عوارض جانبی. بیماران دیالیز در معرض خطر انقباض عفونت های مختلف با توجه به ایمنی پایین است.

درمان تب است کمک به بیماران به دور از دیالیز باقی بماند. در پیوند کلیه ارائه غربی پزشکی در مورد خاتمه دیالیز. اما بیماران باید مقدار زیادی انرژی برای مبارزه با عفونت های مختلف و رد عمل است. این به این دلیل است که اکثر بیماران نمی خواهید به پیوند کلیه است.

بیشتر و بیشتر مردم غرب تمایل به انتخاب درمان طبیعی است. این درمان طبیعی است که با این نسخهها کار به طور موثر است عوارض جانبی کمتر و.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

این است که با دستگاه اسمزی استفاده شود. در ابتدا، مواد تشکیل دهنده اصلی در این درمان ها با توجه به شرایط بیماران مبتلا به بیماری خود، که آن را با راندمان بالا ممکن بالا برای بیماران انتخاب شده است. مواد تشکیل دهنده اصلی هستند فوق العاده ریز متلاشی پودر و بسته بندی شده به دو کیسه های پزشکی. و پس از آن بیمار را در دو کیسه های پزشکی است. با کمک دستگاه اسمزی، مواد فعال به طور مستقیم در آسیب کلیوی رسیدن و تعمیر سلول های آسیب دیده و سلول محافظت از کلیه مضر باقی مانده است.

دارو حمام

این برنامه خارجی است. مواد تشکیل دهنده اصلی از گیاهان طبیعی انتخاب شده، بیماران نیاز به یک حمام در آب دارو برای حدود 30-40 دقیقه. در طول درمان، شما یک مقدار زیادی عرق، مواد سمی در خارج از بدن با عرق و ادرار ترشح می شود.

به غیر از دو درمان های طبیعی، بیمارستان ما همچنین دارای درمان های پزشکی مثل دایره درمانی، درمان فشرده گرم است. درمان های طبیعی می تواند عملکرد بهبود عملکرد کلیه، فاصله گرفتن از دیالیز دست یابد.

اگر می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان های طبیعی، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال.





:: برچسب‌ها: درمان طبیعی، همودیالیز، درجه حرارت بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: